Politica de Confidențialitate

Data intrării în vigoare: mai 2018

Această Politica de Confidențialitate se aplică la www.residencecentral.ro deținut și operat de Annapolis Tour SRL, cu sediul in Mun. Brasov, str. Gheorghe Baritiu 18,  Jud Brasov, telefon/fax +40 755058888, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  .

Prin această Politica de Confidențialitate vă explicăm modul în care colectăm și utilizăm informațiile, care ar putea include datele personale pe care le furnizați pe website-ul nostru: www.residencecentral.ro .

Annapolis Tour SRL desfășoară activități de cazare, bar-restaurant, organizare evenimente precum și servicii conexe acestor activități cum ar fi (concierge, transport hotel-aeroport etc).

 

Colectare de date

Printre tipurile de informații personale pe care le colectăm se numără:

  • Prenumele, numele, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa dumneavoastră;
  • Informații referitoare la naționalitatea dumneavoastră;
  • Datele cardului bancar (tipul cardului, numărul cardului de credit, numele titularului, data expirării și codul de securitate);
  • Informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cereri speciale, observații despre preferințele serviciilor dumneavoastră (inclusiv preferința pentru tipul de cameră, facilități sau orice alte servicii utilizate);
  • Informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dumneavoastră de marketing sau în cursul participării la sondaje, concursuri sau oferte promoționale;

 

Scopul colectării datelor

Datele dumneavoastră sunt colectate în următoarele scopuri:

  • Rezervări: Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a finaliza și administra rezervarea dumneavoastră realizată online sau offline.
  • Serviciul clienți: Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a vă oferi serviciul achiziționat necesar.
  • Comentariile clienților: Putem utiliza datele dumneavoastră de contact pentru a vă invita prin e-mail să scrieți un comentariu pentru oaspeți după sejur. Acesta îi poate ajuta pe alți călători să aleagă cazarea care le convine cel mai bine. Dacă trimiteți un comentariu, acesta poate fi postat pe website-ul nostru.
  • Activități de marketing: De asemenea, utilizăm datele dumneavoastră pentru activități de marketing, conform legii. În cazul în care utilizăm datele dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct, precum newsletteruri comerciale și comunicări de marketing privind produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dumneavoastră, vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.
  • Alte comunicări: S-ar putea să existe și alte dăți când vom lua legătura prin e-mail, poștă, telefon sau SMS, în funcție de datele de contact pe care le partajați cu noi. Ar putea exista o serie de motive pentru aceste comunicări:
    • a. Este posibil să trebuiască să răspundem la și să rezolvăm cererile pe care le-ați efectuat.
      b. Dacă nu ați finalizat o rezervare online, este posibil să vă trimitem un e-mail cu un memento pentru a vă continua rezervarea. Credem că acest serviciu suplimentar vă este util pentru că vă permite să continuați o rezervare fără a mai fi nevoie să căutați din nou cazarea sau să completați toate detaliile rezervării de la început.
      c. Când utilizați serviciile noastre, vă putem trimite un chestionar sau vă putem invita să scrieți un comentariu despre experiența dumneavoastră pe website-ul nostrum sau al partenerilor noștrii. Credem că acest serviciu suplimentar este util pentru dumneavoastră și pentru noi, deoarece ne vom putea îmbunătăți website-ul pe baza feedbackului primit.
  • Analiză, îmbunătățire și cercetare: Utilizăm datele personale pentru a efectua cercetări și analize. Este posibil să implicăm o terță parte să facă acest lucru în numele nostrum sau să avem obligația de a transmite aceste informații cate instituțiile acreditate (de ex. Ministerul Turismului). Putem partaja sau dezvălui rezultatele unor astfel de cercetări, inclusiv unor terțe părți, în formă anonimă, criptată. Utilizăm datele dumneavoastră personale  și în scopuri analitice, pentru a ne îmbunătăți serviciile, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a îmbunătăți funcționalitatea și calitatea serviciilor noastre online de călătorie.
  • Securitatea, detectarea și prevenirea fraudelor: Utilizăm informații, care pot include date cu caracter personal, pentru a preveni frauda și alte activități ilegale sau care încalcă drepturile de autor, utilizarea cardurilor furate etc.. De asemenea, folosim aceste informații pentru a investiga și detecta frauda. Putem utiliza datele personale pentru evaluarea riscurilor și pentru scopuri de securitate, inclusiv autentificarea utilizatorilor. În aceste scopuri, datele cu caracter personal pot fi comunicate unor terțe părți, cum ar fi autoritățile naționale sau internaționale acreditate conform legii sau consultanților externi.
  • Motive juridice: În anumite cazuri, trebuie să utilizăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor sau pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a conforma solicitările legale din partea organelor de drept în măsura în care acest lucru este prevăzut de lege (de ex. comunicarea fișelor de cazare către reprezentanții Ministerului de Interne prin serviciul Poliției Române) .

Puteți alege oricând ce date personale (dacă există) doriți să ni le furnizați. Cu toate acestea, anumite date cu caracter personale, cele impuse prin lege, sunt strict necesare desfășurării activității, motiv pentru care, în lipsa acestora nu vă putem oferi serviciul solicitat.

Datele prelucrate in scop de marketing sunt prelucrate doar în baza unui acord expres al dumneavoastră, acord ce poate fi oricând retras.

Datele prelucrate în scopuri statistice, de cercetare și analiză, sunt date anonimizate, ce nu permit identificarea dumneavoastră ăn nici un fel.

Modul de colectare al datelor

Datele cu caracter personal sunt colectate prin una din următoarel metode:

  1. Direct de la persoana vizată, prin intermediul fișei de cazare, a cererilor emise în cazul unei solicitări de rezervari (offline sau online) sau prin comunicarea directă;
  2. Prin intermediul colaboratorilor noștrii, agenții de turism sau aplicații specifice de rezervări;
  3. Prin intermediul solicitărilor persoanelor mandatate de dumneavoastră;
  4. Prin intermediul website-ului nostru, pe baza preferintelor de utilizare, în timpul vizitării paginii web, prin intermediul cookies-urilor. Pentru mai multe detalii legate de Politica de Cookies, te rog apasă aici.

Dacă vom utiliza mijloace automate pentru a prelucra date cu caracter personal care produc efecte juridice sau vă afectează în mod semnificativ, vom implementa măsuri adecvate pentru a vă proteja drepturile și libertățile, inclusiv dreptul de a obține o intervenție umană.

 

Transferuri de date internaționale

Transmiterea datelor cu caracter personal descrisă în prezenta Politica de confidențialitate poate include transferuri de date cu caracter personal în străinătate, către țări ale căror legi privind protecția datelor nu sunt la fel de cuprinzătoare ca acelea ale țărilor din Uniunea Europeană. De obicei aceste transferuri apar în momentul colaborării cu agențiile de turism aflate pe teritoriul altor state din afara UE (de ex. Israel) prin intermediul cărora efectuați rezervări, ori prin intermediul aplicațiilor specifice de rezervări prin care ne comunicați datele dumneavoastră, dar care au serverele sau central tehnologic în alte țări, din afara Uniunii Europene.

În aceste situații transferăm datele personale numai destinatarilor care oferă un nivel adecvat de protecție a datelor; de aceea facem aranjamente contractuale pentru a ne asigura că datele dumneavoastră personale sunt în continuare protejate în conformitate cu standardele europene. Ne puteți cere să vedeți o copie a acestor clauze folosind detaliile de contact de mai jos.

Securitate

Annapolis Tour SRL respectă proceduri rezonabile pentru a împiedica accesul neautorizat la informațiile cu caracter personal și utilizarea necorespunzătoare a acestora. Utilizăm sisteme și proceduri adecvate pentru a proteja informațiile, inclusiv datele cu caracter personal. De asemenea, folosim proceduri de securitate și restricții tehnice și fizice pentru accesarea și utilizarea datelor personale pe serverele noastre. Numai personalului autorizat i se permite accesul la date cu caracter personal în cursul activității acestuia.

Retenţia datelor

Vom păstra informațiile dumneavoastră, care pot include date personale atât timp cât este necesar să vă furnizăm servicii, să respectăm legile aplicabile, să soluționăm litigii cu orice parte și altfel, dacă este necesar, pentru a ne permite să ne desfășurăm activitatea, inclusiv pentru a detecta și a preveni frauda sau alte activități ilegale.

De exemplu avem obligațía de a păstra documentele aferente tranzacțiilor financiare 10 ani de la încheierea exercițiului financiar în care au fost prelucrate, ori fișele de cazare au obligația de a fi arhivate pe o perioada de 5 ani, conform legilor în domeniu.

Toate datele personale pe care le păstrăm vor fi supuse acestei Politici de confidențialitate. Dacă aveți o întrebare despre o anumită perioadă de păstrare pentru anumite tipuri de date personale pe care le procesăm despre dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin intermediul detaliilor de contact incluse mai jos.

Opțiunile și drepturile dumneavoastră

Dorim să vă controlați modul în care datele dumneavoastră personale sunt utilizate de noi. Puteți face acest lucru în concordanță cu prevederile Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date (art. 14-23) în următoarele moduri-:

  • Ne puteți solicita o copie a datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră;
  • Ne puteți informa despre orice modificare a datelor dumneavoastră personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dumneavoastră;
  • În anumite situații, ne puteți cere să ștergem, să blocăm sau să restricționăm prelucrarea datelor personale pe care le deținem despre dumneavoastră sau să vă opuneți anumitor moduri în care vă folosim datele personale; și
  • În anumite situații, puteți, de asemenea, să ne solicitați să trimiteți datele personale pe care ni le-ați dat unei terțe părți.

În cazul în care vă folosim datele dumneavoastră personale pe baza consimțământului dumneavoastră, aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment sub rezerva legii aplicabile.

În cazul în care procesăm datele dumneavoastră personale bazate pe interes legitim sau interes public, aveți dreptul să vă opuneți în orice moment utilizării datelor dumneavoastră personale dor în conformitate cu legislația aplicabilă.

Vă rugăm să ne informați cu promptitudine cu privire la orice schimbări sau inexactități la datele dumneavoastră personale, contactând Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Vom rezolva solicitarea dumneavoastră în conformitate cu legea aplicabilă.

 

Întrebări sau reclamații

Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dumneavoastră personale sau dacă vreți să vă exercitați oricare dintre drepturile pe care le aveți în conformitate cu acest anunț, sunteți binevenit(ă) să ne contactați printr-o cerere scrisă fie la adresa din Mun.  Brasov, str. Gheorghe Baritiu, nr. 18, Jud. Brasov, pentur Sc Annapolis Tour SRL, fie prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. De asemenea, puteți contacta autoritatea locală pentru protecția datelor dacă aveți întrebări și reclamații.

 

Modificări ale notificării

După cum activitatea noastră se schimbă constant, această Politica de Confidențialitate se poate schimba din când în când. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra dumneavoastră (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dumneavoastră personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această procesare.

SC Annapolis Tour SRL